;)

HellO bloggen !!
Har fått en försenat julklapp av Lollo och min bror.
Det var en jätte stor Hello Kitty väska som dom hade bästellt från kina :O
Jag gillar den jätte mycket ni ska få se en bild på den senare.
Jag fick nyss höra att skolan börjar på onsdag så jag sjuter upp plugget till imorgon och är med vänner idag stället, Love it ;)
Och förresten hoppas du gillade halsbandet som fick av mig Lollo.
Love-sara
HellO bloggen !!
Har fått en försenat julklapp av Lollo och min bror.
Det var en jätte stor Hello Kitty väska som dom hade bästellt från kina :O
Jag gillar den jätte mycket ni ska få se en bild på den senare.
Jag fick nyss höra att skolan börjar på onsdag så jag sjuter upp plugget till imorgon och är med vänner idag stället, Love it ;)
Och förresten hoppas du gillade halsbandet som fick av mig Lollo.
Love-sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0